گفتگوی صریح و بی پرده با رییس فدراسیون کونگ فو(خلاصه)
 
بانوان پرتوآ مازندران
 
 

علی منتظری که سابقه 20 ساله فعالیت در ورزش های رزمی دارد، 10 سال مسوولیت هیات رزمی استان فارس را برعهده داشته و در سال 1368 یعنی دو سال پس از فدراسیون شدن کونگ فو با اکثریت آرا به عنوان دومین رییس فدراسیون منتخب این رشته رزمی شروع به کار کرد تا بتواند با کمک مسوولان سازمان تربیت بدنی و جامعه کونگ فو کشور گامی بلند در جهت رشد و گسترش این رشته در ابعاد داخلی و بین المللی بردارد اما آیا وی توانست به رغم بسیاری از محدودیت های و کمبود منابع مالی و برخی حاشیه های خارج از فدراسیون به این مهم دست یابد، فکر می کنچه پاسخی به سوال ما داده خواهد شد؟

 

در این باره باید عزیزان کونگ فو کار و زحمتکشان این رشته نظر بدهند، اما خدای را شاهد می گیریم آنچه که در توان داشتم انجام داده و حتی اگر لازم بود تا نیمه های شب در فدراسیون برای انجام امور باقی می منم.

 

بله، اما این یک واقعیت است که به هر حال باید یک معیار سنجی بین شما و زمان حضور آقای علی دادگر در فدراسیون کونگ فو قرار دارد؟

 

انصافا آقای دادگر در مدت فعالیت خود زحمات زیادی برای رشته ی کونگ فو کشیدند که جا داره از او و همکارانش تشکر کنیم. بعد که بنده با لطف عزیزان به خاطر اعتماد آنها انتخاب شدم در ابتدا اقدام به نظامند کردن صدور احکام و ضاطه مند کردن کارها کردیم چرا که به شخصه معتقدم هیچ مجموعه ای نمی تواند در کار خود موفق باشد مگر اینکه ابتدا نگاه یکسانی به همه ی اعضا داشته و در کنار این نگاه یکسان بر اساس میزان فعالیت و تلاش آنها به اعضای آن مجموعه امتیازو بها دهیم.

 

 

 

 

در بعد بین المللی چطور؟اقداماتی صورت گرفته؟

 

ما در بعد بین المللی اقدام به تاسیس سازمان جهانی wuka   یا همان اتحاد جهانی انجمن های کونگ فو جهان کردیم که با استقبال بسیاری از کشورها یجهان روبرو شد به طوری که خارج از حد تصور ما بود این اتفاق باعپث گردید هم میزان برگذاری مسابقات بین المللی بیشتر از گذشته شود و هم اینکه انگیزه ای برای جوانان جهت کسب مدال ها و عناوین بین المللی گردد.

 

(برای خواندن کامل این مصاحبه به هفته نامه ی شاهد شماره ی 25 رجوع کنید)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

ده فرمان پرتوآ: نيت راست، كردار راست،گفتار راست، ورز راست،فروتني،فاداري، فداكاري،جوانمردي،صبر،ايمان پاك
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)